Utjecaj vizualnih elemenata forme na usvajanje sadržaja na Facebooku

Nositelji istraživanja prof.dr.sc. Mario Plenković, Darja Kupinić Guščić i dr. sc. Slobodan Hadžić dokazali su postojanje veze između organskog dosega i broja sviđanja

Za potrebe znanstvenog rada čija se objava očekuje krajem godine provedeno je istraživanje o utjecaju vizualnih elemenata forme na usvajanje sadržaja na Facebooku te korelaciji između sviđanja i ostvarenog organskog dosega.

Za potrebe ovog rada podatke o administraciji facebook profila ustupila su nam i dva naša korisnika, Erste banka i Zagrebačka pivovara kojima se i ovom prilikom zahvaljujemo.

Istraživanje je pokazalo da postojanje vizualnih elemenata forme nije presudno za usvajanje sadržaja na facebooku, prije svega zbog vrlo male količine sadržaja kod kojeg su vizualni elementi  izostali.

Unatoč nenormalnosti distribucije koja je uočena kod obje promatrane varijable, međutim, dokazano je postojanje veze između organskog dosega i broja sviđanja. Ova korelacije je to značajnija kada se barata s većom količinama podataka.

Nositelji  istraživanja su  prof.dr.sc. Mario Plenković, Darja Kupinić Guščić i dr. sc. Slobodan Hadžić.

© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh