Sve veći interes za isporukom selektiranih objava i analitičkim izvještajima o medijskom sadržaju

Jedna od zvijezda amsterdamske konferencije AMEC-a koja okuplja najznačajnija imena iz industrije koja se bavi evaluacijom komunikacije bila je i Kolinda Grabar Kitarović, od 2011-te pomoćnica glavnog tajnika NATO saveza za javnu diplomaciju

Šesta međunarodna konferencija Udruge za mjerenje i evaluaciju medijske komunikacije AMEC održana je u najopuštenijem gradu na svijetu, Amsterdamu, 11. i 12. lipnja.

Dočekalo nas je prekrasno vrijeme, plavo nebo i sunce uz obavezni dodatak vjetra. Ipak smo u zemlji koja je vjetrenjačama dala novo značenje, miris kanabisa na ulicama u starom dijelu grada, kanali prepuni brodica s turistima, kafići i restorani s ponudom hrane i pića iz svih krajeva svijeta, žamor i smijeh, mnoštvo mladih ljudi, grad koji nastavlja živjeti i noću.

 

Radni naziv konferencije koja je okupila 250 delegata iz cijelog svijeta „Upping the game – From Measurement to Insights“ odražava sve veći interes industrije ne samo za isporukom selektiranih objava, već za analitičkim izvještajima o medijskom sadržaju i učinkovitosti komunikacije u medijima.

Govorilo se i raspravljalo na predavanjima i radnim grupama o važnosti istraživanja, mjerenja i analitike za uspješnost komunikacije. U neformalnim razgovorima u stankama između predavanja, na radnim ručkovima, svečanim večerama i koktel zabavama razmjenjivala su se iskustva, sklapala se poznanstva, dogovarali poslovi, pa i preuzimanja konkurentskih tvrtki.

 

Jedna od zvijezda amsterdamske konferencije koja okuplja najznačajnija imena iz industrije koja se bavi evaluacijom komunikacije bila je i Kolinda Grabar Kitarović, od 2011-te pomoćnica glavnog tajnika NATO saveza za javnu diplomaciju. Njeno predavanje održano prije stanke za ručak prvog dana konferencije pred prepunom konferencijskom dvoranom hotela Marriot odnosilo se prije svega na nove oblike komunikacije ovog saveza s najširom publikom, odnosno na korištenje društvenih mreža u toj komunikaciji, te upravljanje istom koje prije svega podrazumijeva istraživanje, analitiku i evaluaciju.

Naše kolege iz tvrtke Talkwaker, jednog od sponzora konferencije, istražile su i izmjerile da je od svih govornika AMEC konferencije upravo Grabar-Kitarović ostvarila najveći share of voice na društvenim mrežama, 32 posto,dok je prvi slijedeći govornik Eileen Sheil, direktorica korporativnih komunikacija klinike u Clevelandu, ostvarila SOV od 20 posto.

Od ostalih predavanja valja istaknuti legendarnog Jima Macamaru, profesora sa sveučilišta u Sidneyu koji nas je i ovom prilikom podsjetio na potrebu da našim korisnicima pružimo ne samo uvid u to što se u medijima zbilo u proteklom razdoblju i kako je to moglo utjecati na reputaciju naše tvrtke, branda, imena, ideje …, već i na potrebu da odemo korak dalje i ukažemo na trendove, predvidimo događaje, predložimo razne scenarije. Ukratko, pružimo našim korisnicima novu vrijednost koja proizlazi iz rezultata kontinuiranog praćenja, istraživanja i analitike medijskog sadržaja.

Nakon svega, oprostili smo se od Amsterdama i svojih kolega prepuni dojmova i u iščekivanju nekih novih susreta, nove konferencije koja će nas obogatiti za još jedno profesionalno iskustvo.

 

 

Media net, stalni i punopravni član AMEC-a sudjeluje na konferencijama još od 2007. godine, dok su okupljale uglavnom britanske tvrtke i konferencije održavale u Londonu. Predstavnici Media net-a, jedini iz Europe prisustvovali su i prvoj azijskoj konferenciji AMEC-a održanoj 2012. u Hong Kongu.

 

Napisala: Darja Kupinić Guščić

Foto: AMEC press služba

 

Presscut na konferenciji FIBEP-a

 

Presscut je sudjelovao na ovogodišnjoj FIBEP World Media konferencije u Dubaiju  koja se bavila integracijom platformi, praćenjem medija, analizom sadržaja i društvenih mreža. Većina panela je bila posvećena integraciji, inovaciji, uvidu (u korisnike) i intelektualnom pravu te praksama na raznolikim tržištima. Za pomak od buzzworda, trendova i strategija je bila zaslužna kolegica koja je predstavljala novog člana FIBEP-a iz UK. Naime, ispričala je par primjera iz prakse što u suštini predstavlja djelatnost praćenja medija i interpretacije informacija. Jedan od primjera je bio pravovremena obavijest mirovnom konvoju u nekoj afričkoj zemlji koja cesta može biti opasna, koja im je uistinu i spasila živote. Možda je primjer ekstreman, no u svakom slučaju je realan, važan i daje ulogu djelatnosti koja se možda često i previdi – a to je prevencija i pravovremena reakcija.

Što se samih trendova i buzzword-ova tiče, sa zadovoljstvom smo primijetili da je naša grupa i dalje u samom vrhu po razvoju i primjeni tehnologija, kao i u ostalim važnim parametrima koje FIBEP organizacija tradicionalno istražuje i vrednuje.

 

Napisao: Marko Poljak 

Foto: FIBEP press služba


© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh