Reference

Naše usluge praćenja i selekcije medija, ali i složenija rješenja kojima pomažemo korisnicima učinkovito upravljati medijskom pojavnošću i marketinškom komunikacijom koriste mnoge domaće i inozemne tvrtke iz raznih sektora djelatnosti, uključujući i institucije iz javnoga sektora.

Presscut pohranio naslovnice hrvatskih dnevnih novina u Vremenski trezor Zagrebačke banke

Certifikat s kojim će netko za 100 godina moći preuzeti medij s pohranjenim naslovnicama dnevnih novina dobit će uprava Presscuta, a namjeravamo ga uručiti i Zdenku Duki, predsjedniku Hrvatskog novinarskog društva, Alemki Lemo, ravnateljici Hrvatskog državnog arhiva i Dunji Seiter Šverko, ravnateljici Nacionalne i sveučilišne knjižnice. Kako medije vide za sto godina za Insider su komentirali medijski stručnjaci i profesori Malović, Cigler, Mučalo, Vilović i Tomašević

Opširnije

Noviteti Mobilnog Presscuta

Izašla je nova verzija aplikacije Mobilni Presscut koja sadrži nove opcije koje su klijenti sugerirali

Opširnije

MediaNet istražio Facebook profile četiri tvrtke

Istraživanje koje je za potrebe znanstvenog članka provedeno u Media netu na primjeru Facebook profila četiri poslovna entiteta pokazalo je da ne postoji korelacija između postojanja vizualnih elemenata te broja pogleda i sviđanja postova, dok istodobno postoji pozitivna korelacija između broja sviđanja i njegovog organskog dosega.

Opširnije

Obrazovanje za medije, dizajn i grafičku komunikaciju

Nedavno je izašao i drugi ovogodišnji broj znanstvenog časopisa Media, Culture and Public relations koje izdaju Hrvatsko komunikološko društvo, Media net, Presscut i Alma Mater Europa. Iz ovog broja izdvajamo uvodnik glavnog i odgovornog urednika prof. dr. sc. Marija Plenkovića pod naslovom 'Obrazovanje za medije, dizajn i grafičku komunikaciju'. Tekst prenosimo uz odobrenje autora.

Opširnije

Tradicija se nastavlja: Presscut i Medianet i ove godine na Weekend Media Festivalu

U Rovinju je, kao i uvijek, bilo zanimljivih predavanja, radionica i nagradnih igara pa čak i skokova s drugog kata tvornice u organizaciji Croatia osiguranja. Kako je tom izazovu hrabro odgovorila naša kolegica možete pogledati na Youtube-u

Opširnije

12. izdanje Festivala svjetskog kazališta

Festival svjetskoga kazališta dvanaestu godinu za redom oduševio je Zagrepčane i njihove goste

Opširnije

Novi MediaReport

Izvještaj koji Vam dnevno stiže na e-mail s najnovijim medijskim objavama - od danas ima novo ruho!

Opširnije

Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija

Skup je 21. put zaredom okupio 220 znanstvenika i stručnjaka iz zemlje i inozemstva iz različitim područja znanosti - od gerontologije, komunikacijskog menadžmenta, medija, religije, kulture do geopolitike, e-obrazovanja i tehnologije

Opširnije

Sve veći interes za isporukom selektiranih objava i analitičkim izvještajima o medijskom sadržaju

Jedna od zvijezda amsterdamske konferencije AMEC-a koja okuplja najznačajnija imena iz industrije koja se bavi evaluacijom komunikacije bila je i Kolinda Grabar Kitarović, od 2011-te pomoćnica glavnog tajnika NATO saveza za javnu diplomaciju

Opširnije

Predodžba novinara o važnosti društvenih mreža u proizvodnji medijskih sadržaja

U najnovijem broju časopisa Mediji, kultura i odnosi s javnostima (Media, culture and public relations) koje izdaje Hrvatsko komunikološko društvo s agencijama MediaNet i Presscut te Alma Mater Europaea objavljen je izvorni znanstveni rad Ksenije Žlof, Zlatka Herljevića i Slobodana Hadžića.

Opširnije

Upravljanje informacijama i znanjem na primjeru kampanje za izbore za Europski parlament 2013.

Na simpoziju Društvo i tehnologija koji je potkraj lipnja održan u Opatiji prezentirali su svoje istraživanje medijski eksperti Goran Popović, profesor na Visokoj školi za poslovanje i upravljanje s pravom javnosti 'Baltazar Adam Krčelić', Tanja Grmuša, predavačica na Visokoj poslovnoj školi i Hrvoje Prpić, istraživaču Medianetu

Opširnije

Utjecaj vizualnih elemenata forme na usvajanje sadržaja na Facebooku

Nositelji istraživanja prof.dr.sc. Mario Plenković, Darja Kupinić Guščić i dr. sc. Slobodan Hadžić dokazali su postojanje veze između organskog dosega i broja sviđanja

Opširnije

Vjerodostojnost medijskog izvještavanja na primjeru Referenduma o braku

Mediji su intenzivno izvještavali o toj temi, ali neki su otvoreno zastupali stavove samo jedne strane, kršeći pritom profesionalne standarde izvještavanja, koji uključuju istinitost, točnost, poštenje, uravnoteženost, nepristranost, pravodobnost te dva međusobno neovisna imenovana izvora, navode u istraživanju Ksenija Žlof i Slobodan Hadžić

Opširnije

Suradnja Presscuta i Sveučilišta Sjever na izradi seminarskih radova

Velike baze medijskih objava iz svih vrsta medija (tisak i elektronski mediji) mogu se jednostavno pretraživati po vremenskim razdobljima, vrsti medija i ključnim riječima od 2006. godine nadalje. Presscut je sa zadovoljstvom i vrlo jednostavno studentima mogao odraditi posao prikupljanja potrebne arhive za izradu seminarskih analiza medija.

Opširnije

PressCut-ovci u Makedoniji!

Nije bio ni malo lagan zadatak organizirati druženje za tako veliki broj ljudi jer kad se sve zbroji u konačnici je bilo više od stotinjak ljudi.

Opširnije

Najistaknutiji oglasi i kampanje

U prosincu 2013. na 4 najgledanija TV kanala Novoj TV, RTL-u i HTV 1 i 2 emitirano je ukupno 24.665 oglasa, od čega na Novoj TV više od 50 posto.

Opširnije

Miro Gavran: U našim kazalištima se nedovoljno igraju suvremeni hrvatski autori

Ja sam prije dvadeset godina napustio sigurnu plaću, kazališnu instituciju i otišao u 'slobodnjake'. Zahvaljujući tome do kraja sam se mogao posvetiti pisanju. To je bio rizik, ali se, srećom, nakon nekoliko godina pokazalo da je to bio pravi potez. Da nisam bio 'slobodnjak' sigurno je da u proteklih dvadesetak godina ne bih napisao ni trećinu svojih tekstova.

Opširnije

Marija Rukavina: Zaklada će stipendirati specijalizaciju mladih hrvatskih liječnika u SAD

Do sada u Registru dobrovoljnih darivatelja krvi imamo 42 341 osoba od 18 do 40 godina a u javnoj banci prikupljeno je više od sedam tisuća doza matičnih stanica krvi iz pupkovine. Otkad je krenuo naš hrvatski registar do danas je dana nada i šansa za spas 37 života, od toga 21 u Hrvatskoj, kaže Marija Rukavina, upraviteljica Zaklade Ana Rukavina

Opširnije

Sead Alić: Vrijeme je za buru neprofitnih medija

Ministarstvo kulture mora razvijati neovisno neprofitno novinarstvo. Novinari koji žele zadržati dignitet struke prijeći će u takve, istina egzistencijalno nesigurnije, no moralno čišće oblike poslovanja. Što vrijedi držati se vlasnika medija čiji osnovni interes nije informacija nego, primjerice, nekretnine. To znači zajedno s njim ići u propast. Takav novinar ostaje na cesti a vlasniku medija ostaju nekretnine za koje se nije ni znalo

Opširnije

MediaNetovo istraživanje: Tri četvrtine hrvatskih građana služi se nekim stranim jezikom

Čak 59 posto ispitanika izjavilo je da se služi engleskim jezikom, od čega 13 posto na početničkom nivou, 30 posto na srednjem i 16 posto na naprednom

Opširnije

Najpopularniji novinari u Hrvatskoj su Bago, Stanković, Milić, Šprajc i Latin

Među 20 najpopularnijih novinara su, prema istraživanju koje smo predstavili na Weekend media festivalu, i Saša Kopljar, Robert Knjaz, Andrija Jarak, Elizabeta Gojan, Mislav Togonal, Barbara Kolar, Katja Kušec, Danijela Trbović, Hloverka Novak Srzić, Boris Dežulović, Milan Ivkošić, Anita Malenica, Ante Tomić i Ivana Paradžiković

Opširnije

Presscut i MediaNet predstavili anketu o najpopularnijim novinarima i istraživanje o krizi medija

Analitičari MediaNeta Hrvoje Prpić i Ivan Škurina prezentirali su na Weekend media festivalu u Rovinju anketu o najpopularnijim, najproduktivnijim i najprodavanijim novinarima u Hrvatskoj. Članica Uprave Presscuta Jelena Hadžić predstavila je rezultate istraživanja 'Korelacija informativnosti i financijskih rezultata poslovanja medija' iz kojih je vidljivo da mediji u posljednjih nekoliko godina proživljavaju krizu

Opširnije

Slobodan Hadžić: WEB 2.0 je nezaobilazan alat za praćenje medija u realnom vremenu

Klasični mediji neće nestati sa svjetske pozornice nego će koevoluirati sa novim medijima pa tako neće nestati i brzo padajuća marketinška i industrija odnosa s javnošću nego će i ona doživjeti ubrzanu transformaciju jer je ono što je bio nedostižan san nekad – direktna, dvosmjerna komunikacija – sada na dohvat ruke

Opširnije

Jasmina Popović: Bilo bi sjajno raditi u novinama koje žive od prodaje svojih tekstova

U nekim je državama politički establishment shvatio poruku i traže načina da se pomogne tiskanim medijima i novinarima. U drugima, novinari, zajedno sa svojom publikom, pokušavaju neke stvari promijeniti sami pokrećući svoje novine ili portale, kaže poznata hrvatska novinarka Jasmina Popović, odnedavno potpredsjednica Međunarodne federacije novinara (IFJ)

Opširnije

Prvo izdanje newslettera Presscutovog prevoditeljskog servisa

Prevode apsolutno sve – od novinskih članaka i web stranica, dvojezičnih ugovora , objava, tablica, dokumenata i transkripata. Na postojeće cijene nude deset posto popusta po kartici od 1800 znakova a do kraja kolovoza svaka deseta prevedena kartica je gratis

Opširnije

Presscut i MediaNet suorganizatori konferencije Društvo i tehnologija

Na trodnevnoj znanstvenoj konferenciji koja je u Opatiji okupila 187 sudionika iz dvadeset zemalja raspravljalo se o društvu i međugeneracijskom dijalogu, e-obrazovanju i školi budućnosti, novim ICT tehnologijama, europskoj budućnosti, kulturi, religiji, medijima i tehnologiji…

Opširnije

Marina Mučalo: Radio je i dalje vrlo slušan i uživa visoko povjerenje javnosti

Iako radio ima, govoreći u prosjeku, i dalje visoku slušanost, žalosti me očiti pad informativnosti i aktualnosti govornih sadržaja. Velika je to šteta budući da je riječ o mediju koji i dalje, usprkos popularnosti Interneta, raspolaže brzinom i neposrednošću. Međutim, ona prijateljska toplina „starog, dobrog radija“ sve se više gubi i to upravo u ovim vremenima kada bi mnogima dobro došla

Opširnije

Presscut i MediaNet na Danima komunikacija u Rovinju

Na konferenciji je sudjelovalo oko 1200 ljudi iz marketinških, kreativnih i PR agencija, njihovih klijenata te ostalih iz industrije, a među njima i Sandra Čapeta , Iva Stojanović i Martin Keber iz Presscuta te Željka Barišić iz MediaNeta

Opširnije

MediaNet i Presscut predstavili šest novih proizvoda

Pred brojnim klijentima, prijateljima i predstavnicima medijskih kuća koji su do posljednjeg mjesta popunili veliku dvoranu Novinarskog doma, MediaNet je nedavno prezentirao OTS, Metricom, Oblak ključnih riječi i Mediaboard, a Presscut Max-mediji.com i Autoweb

Opširnije

Metricom: Alat za praćenje i analizu komunikacije na društvenim mrežama

'Ako imate vlastiti profil na društvenim mrežama važno je pratiti kako se vaša komunikacija širi mrežom i kakvi su joj odjeci', rekla je Danijela Vagan

Opširnije

Mediaboard: Interaktivna kontrolna ploča za brzo prikupljanje podataka

Mediabord je namijenjen onima koji trebaju brzi prikaz svoje kampanje ili svog PR-a. To je prikaz velikog broja rezultata koji se na ovaj način mogu lakše i brže prikazati, rekao je Prpić

Opširnije

Oblak ključnih riječi: Najzastupljenije riječi u tekstu za kontrolu imidža branda

Iz cijelog i odabranog korpusa medijskih objava radi se oblak koji pokazuje koje su riječi bile najzastupljenije u tekstu. One riječi koje su istaknutije veće pojavljivale su se češće u tim tekstovima

Opširnije

Rekli su o nama: Nitko ne započinje dan bez Presscutovih i MediaNetovih izvješća

Za Insider govore: Alenka Dučić, Aleksandra Kolarić, Ivana Ćubelić, Lidija Tošić, Marina Halužan, Zdenko Duka, Gordana Cukon

Opširnije

Hadžić: Rast Presscuta vezan je za rast medijske industrije i promjenu tehnologija

Presscut je svjedočio 'tabloidizaciji' hrvatskog novinarstva ali i pojavljivanju ozbiljnih dnevnika i tjednika i rastu broja nakladnika, promjenama koncepcije kod nakladnika… Ili, kako bi to Fidler rekao u svojoj knjizi „Mediamorfoza“, svjedočili smo pojavi novih medija i svim procesima 'koevolucije' i konvergencija medija

Opširnije

Presscut dobio ISO i EN certifikat

Početkom ožujka dobili smo certifikat ISO 9001:2008 za djelatnosti praćenja medija i usluge prevođenja i certifikat EN 15038:2006 za usluge prevođenja i usluge sa dodanom vrijednošću

Opširnije

MediaNet: Usklađeni orkestar medijskih analitičara i istraživača

U razgovoru za Insider direktorica Darja Kupinić Guščić s ponosom ističe četiri nove usluge - OTS koji nam omogućuje da vidimo koliko je punoljetnih stanovnika Hrvatske imalo mogućnost vidjeti pojedinu objavu, zatim oblak ključnih riječi, analize društvenih mreža na hrvatskom i dashboard analize.

Opširnije

Prizmić: Priznanje obitelji Bilić HGSS-u znači više od državnih nagrada

Pročelnik HGSS-a Vinko Prizmić kaže da Hrvatska ima samo nekoliko stotina vrhunskih alpinista, speleologa i gorštaka i oni najbolji i najspremniji su u Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja. To je nacionalni resurs koji se ne može naći na burzi rada niti se za njih može raspisati natječaj.

Opširnije

U čemu je tajna škole brzog čitanja

Na pitanje slažu li se s konstatacijom da zaposlenici Presscuta moraju biti 'univerzalne sveznalice' koje dobro barataju znanjima o pojedinim novinarskim sektorima naši su zaposlenici odgovorili da bi ih začudilo da nije tako.

Opširnije

Presscut u vrhu tehnoloških trendova

S ponosom mogu reći da su svi tehnološki trendovi clippinga s kojima sam se susrela na kongresu ili već implementirani u Presscutov proizvodni proces ili ih Presscut razvija', naglasila je Jelena Hadžić, članica Uprave Presscuta

Opširnije

Novinari o važnosti društvenih mreža

Predodžba novinara o važnosti društvenih mreža u proizvodnji medijskih sadržaja. U istraživanju je sudjelovalo 13 poznatih hrvatskih novinarki i novinara iz različitih medija, koji su podijeljeni u dvije fokus grupe odgovarali na brojna pitanja.

Opširnije

"Vukovar PRESS 1991. - 1996."

Izložba „Vukovar PRESS ˗ Vukovar u tiskanim medijima 1991. ˗ 1996.“ plod je jedne od onih sretno-nesretnih okolnosti koje su obilježile „izgubljene“ godine što su ih Vukovarci proveli u progonstvu.

Opširnije

© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh