Prodaja i promocija

Mogli bismo reći da je ovo 'najmlađi' Odjel Presscuta i mlađi brat Odjela za odnose s korisnicima. Za svakog tko se s uslugom Presscuta tek upoznaje ili je u nedoumici zašto i kako s nama surađivati, šarmantni duo iz prodaje i promocije prava je adresa! I ne samo to; iako ćete možda pomisliti kako ste upoznati sa svime što radimo one će vas uvjeriti da je još mnogo stvari kojih se možda niste sjetili, a mi ih možemo napraviti za vas.

Iako interno postoje različite podjele potencijalnih i stalnih klijenata, na kraju možemo reći da nailazimo na one koji (da još uvijek!) nisu nikada koristili uslugu media monitoringa ili analize ili su znatiželjni i žele 'isprobati što mi sve imamo'. U tom slučaju Martina i Iva će biti vaše adrese; … podloga za jake argumente koje ćete čuti, stečena je naravno kroz dugogodišnju suradnju s vodećim hrvatskim i regionalnim profesionalcima iz Odnosa s javnošću i Korporativnih komunikacija najrazličitijih djelatnosti, ali i iz ostalih branši koje se vežu uz suradnju s medijima.

 

Uz praćenje trendova i potreba na tržištu i u struci, upravo su Odjeli prodaje i Odjel za odnose s korisnicima ti prema čijim informacijama razvijamo veliki dio svojih usluga i novih proizvoda.

 

Martina se Presscutovom timu pridružila još kao studentica i tada je asistirala na pripremi materijala za izradu analiza oglasnog prostora. E sad, mediji vole oglase i nikad im dosta oglasa, a Martina je bila zatrpana njima. Danas zna promrmljati da su joj pomalo išli na živce 'ovi časopisi s puno oglasa, nikad kraja!' Hm, vjerojatno kao i većina juniora na početku nije bila svjesna što će se sve proizvesti iz njenog mjerenja i selektiranja! Nakon završenog studija ekonomije Martina nastavlja svoj put u Presscutu i to kroz intenzivnije kontakte s Presscutovim novim klijentima, zatim kao djelatnik Client servisa, a kako je tijekom vremena stekla uvid u široki spektar naših klijenata i njihovih potreba, zasluženo je postala i voditeljica Odjela prodaje. Vjerujemo da ste njenu strpljivu narav i blagu ruku već upoznali, a ako niste možda je sad pravi trenutak.

 

Iva se Presscutu pridružila prije nepunih godinu i pol dana i bila je veza isključivo za naše nove klijente. Odlučna u namjeri da s Vama dogovori da morate biti naš klijent, postala je naš najvještiji pregovarač. Posebna po mnogočemu, Iva najviše voli sastanak uz kavu; kad klijent otvori dušu, Iva detektira probleme pa se baca na posao - smišlja teme i uključuje sve naše usluge ne bismo li pomogli. Zna Iva i podviknut', al sve u svrhu posla. Voli sport i prati apsolutno sve – pod pauzom 'čekira' rezultate i ako ju čujete da se živcira, samo je jedna opcija, nije posao već tekma. 

Martinu i Ivu predstavit ćemo kroz nekoliko brzopoteznih pitanja,  a ako ih vi želite nešto pitati a da nitko ne zna, pitajte na:

martina.katanec@presscut.hr i iva.stojanovic@presscut.hr

 

Koji ti je najzanimljiviji Odjel Presscuta (ili ti se bar takvim čini 'izdaleka')?

MARTINA: Kada sam došla u Presscut mislila sam da je biti čitač jedno nestvarno radno mjesto! To i je točno, međutim s našim brojem klijenata i rokovima koje treba ispoštovati, naši čitači postaju i superjunaci :). Meni osobno najzanimljiviji je Odjel prodaje i Odjel za odnose s korisnicima; u njemu se sve temelji na komunikaciji, na tome da upoznajete nove ljude, i ni jedan dan nije isti! Tako da za sada uživam u radu svog Odjela.

IVA: Definitivno odjel prodaje, jer nikom nije lepše neg je nam :)

 

Što prvo radiš kad dođeš u ured?

MARTINA: Ne ono čime gotovo svi započinju radni dan s obzirom - ne pijem kavu :)! Tako da ujutro kad razmjenjujemo prve uredske 'updejte' ja statiram uz šalicu nečega što nema kofeina. Neizbježno prvo pregledam mailove - brza reakcija najvažnija je kada klijenti hitno trebaju snimku priloga ili članak za jutarnji brifing pa prirodno prvo reagiram na takve upite. Kad pogasimo hitne slučajeve i bez obzira što interno imamo veliki protok objava, listam dnevne novine i pretražujem portale. Nikad dosta medija!

IVA: Za razliku od Martine, moje paljenje kompjutera ide uz kavu (mislim da se bez toga ne bi ni upalio :).  Otvorim mailove, popričam malo s kolegama (interno prikupljanje informacija ili interni clipping), pa pročitam novine.

 

Jesi li prije Presscuta obožavala čitati novine i gledati TV?

MARTINA: Više sam bila tip za TV, a od tiska sam 'gutala' uglavnom izdanja ležernijeg sadržaja.

IVA: Prvo nešto rijeđe, drugo da, naravno.

 

Tvoj omiljeni medij je:

MARTINA: Iako mi je sve iz medija 'daleko' nekoliko klika mišem, još uvijek mi je najdraže primiti novine ili časopis u ruke.

IVA: Trenutno Internet… zamijenjuje mi sve… i novine, i kino i TV čak i druženja po kafićima (Facebook) :)

 

Koje je najčudnije vrijeme kad vas je klijent zvao?

MARTINA: 'Najnapetije' je kada klijent nazove pet minuta prije nego u eteru neke lokalne radijske postaje iz tko-zna kojeg dijela Hrvatske kreće prilog koji mu treba, a još ako je k tome to u nekim večernjim satima. Tada počinje utrka s vremenom – zvanje kolega da pokušaju to organizirati, provjeravanje ima li postaja streaming, ako ima da li radi, ako ne, može li je jedan od naših vanjskih suradnika 'uloviti'. Takve situacije 'u zadnji čas' se ne događaju često, ali ih majstorski odradimo!

IVA: 8 navečer, ali usred godišnjeg odmora!

 

Tebi najzanimljivija PR kampanja ili događaj koja je imala super efekt ili te posebno dojmila?

MARTINA: Uvijek kad su to neki mali, kulturni događaji za koje možda u početku misliš da neće biti golem broj objava, međutim uvijek te iznenade naši proaktivni PR-ovci!

IVA: Definitivno uspjeh koji su PR-ovci napravili unazad par godina s hokejom, točnije Medveščakom. Fenomenalna mi je činjenica koliko je dobar PR uspio u ponovnoj popularizaciji ovog fenomenalnog sporta.

 

Kao i u svakom poslu, razvijamo 'profesionalne deformacije', koja je tvoja?

MARTINA: Ne mogu ležerno čitati novine i slušati vijesti bez da istovremeno ne razmišljam o tome je li nam neka tvrtka, institucija o kojoj se piše ili govori klijent.

IVA: Hmmm… osim što mi je svako ime neke firme potencijalna inicijativa, dok se vozim na posao proučavam natpise na zgradama, vozilima i inima ne bi li otkrila nekog novog klijenta.

 

Da nisi u Presscutu, što bi voljela raditi (i zašto)?

MARTINA: zadnjih nekoliko godina ulažem u učenje stranih jezika, što je neki moj gušt, pa možda neki spoj putovanja na kojima bih mogla 'vježbati' naučeno :) a u korist posla vezanog za društveno korisne projekte i ekologiju.

IVA: Neki sličan posao, bilo što što se veže na rad s ljudima, komunikacije i marketing zato jer se ne vidim u poslovima administracije, a i obožavam upoznavati nove ljude.

© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh