Presscut u vrhu tehnoloških trendova

S ponosom mogu reći da su svi tehnološki trendovi clippinga s kojima sam se susrela na kongresu ili već implementirani u Presscutov proizvodni proces ili ih Presscut razvija', naglasila je Jelena Hadžić, članica Uprave Presscuta

Standardizacija monitoringa socijalnih medija, problemi i promjene u poslovanju izazvani globalnom krizom, vječno aktualna tema autorskih prava te pitanje spajanja sa Međunarodnim udruženjem za mjerenje i evaluaciju komunikacije (AMEC)  bile su glavne teme na 45. Kongresa Međunarodne federacije  pressclipping agencija (FIBEP)  koji je  ove jeseni održan u Poljskoj.

U radu kongresa u  Krakowu koji je okupio predstavnike 75  tvrtki  iz 40  zemalja sa šest kontinenata aktivno su sudjelovali članovi Uprave Presscuta Jelena Hadžić i Marko Poljak.

'Na kongresu se pokazalo da je  Presscut u vrhu svjetskih tehnoloških trendova. Rezultat je to permanentnog praćenja korisnikovih potreba i njihovog aktivnog kreiranja novih tehnoloških mogućnosti ali i  asortimana proizvoda', rekli su Hadžić i Poljak.

'Uspoređujući tehnološku naprednost agencija u clippingu, Presscut je među tehnološki najrazvijenijim članicama FIBEP- a. S ponosom mogu reći da su svi tehnološki trendovi clippinga s kojima sam se susrela na kongresu ili već implementirani u Presscutov proizvodni proces ili ih Presscut razvija',  naglasila je  Jelena Hadžić.

 

Katie Paine, guru za mjerenje PR učinka, prezentirala je članovima FIBEP- a strukturu standardizacije mjerenja socijalnih medija u čiju je izradu uključeno 25 različitih institucija i/ili poduzeća povezanih sa socijalnim medijima na različite načine: od PR-ovaca, medija monitoring agencija, korisnika medijskih analiza itd.

'Kada se ne možemo naći uživo, održavamo telefonske konferencije što je sa 25 sugovornika vrlo...zanimljivo', našalila se Katie Paine.

Finalizacija  standarda planirana  je za ljeto 2013. godine. Trenutno se stanje standardizacije može provjeriti na linku http://www.smmstandards.org/ a članovi  mogu  i dalje slati svoje komentare.

 

Ipak, glavni problem s kojim se medija monitoring agencije susreću nije standardizacija pravila mjerenja socijalnih medija već tehnologija koja još uvijek ne omogućava potpunu automatizaciju izrade analize, o čemu je govorio Don Bartholomew, dopredsjednik AMEC-ove  Social Media Measurement Group.

Za članove FIBEPa glavna tema je ipak bila predstojeća dilema: spojiti se sa AMEC- om ili ne? Kako je zaključeno na generalnoj skupštini, spajanje te dvije organizacije nije odbačeno kao opcija već će biti otvorena diskusija o spajanju.

Central and Eastern European Monitoring Group, čiji je član i Presscut, održala je svoj sastanak tijekom kongresa. Na sastanku su dogovoreni planovi daljnjeg učvršćivanja suradnje agencija medija monitoringa sa područja Srednje i Istočne Europe te poboljšanje usluge prema klijentima unifikacijom usluga. CEE skupina pokriva  zemlje bivše Jugoslavije, Albaniju, Armeniju, Bjelorusiju, Češku, Estoniju, Gruziju, Mađarsku, Litvu, Latviju, Moldaviju, Poljsku, Rusiju, Rumunjsku, Slovačku i Ukrajinu.

FIBEP je osnovan 1953 godine u Parizu, a danas ima gotovo 100 članova iz 44 zemlje. Sljedeći kongres bit će održan 2014. godine u Dubaiju.

 

 

Napisala: Jelena Hadžić

© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh