Presscut i MediaNet suorganizatori konferencije Društvo i tehnologija

Na trodnevnoj znanstvenoj konferenciji koja je u Opatiji okupila 187 sudionika iz dvadeset zemalja raspravljalo se o društvu i međugeneracijskom dijalogu, e-obrazovanju i školi budućnosti, novim ICT tehnologijama, europskoj budućnosti, kulturi, religiji, medijima i tehnologiji…

Mediji su referendum za ulazak Hrvatske u EU prepoznali kao važan događaj i priliku za motiviranje građana na izlazak na birališta te na aktivno sudjelovanje u donošenju političkih odluka. Zasićenost politikom i političarima, dugogodišnji iscrpni pregovori s EU te porast euroskepticizma predstavljali su opasnost za ishod euroreferenduma. Iako je izostala dubinska javna rasprava o prednostima i nedostacima članstva u EU-u te se očekivala propagandna kampanja, analiza medijskog izvještavanja provedenoga na uzorku od 406 članaka petorih vodećih dnevnih novina (Jutarnji list, Večernji list, 24 sata, Novi list, Slobodna Dalmacija) pokazala je nepristranost u izvještavanju, podjednak broj pozitivnih i negativnih objava o EU, kao i jasno razlikovanje informacije od stava čime je potvrđena vjerodostojnost  i informativna uloga medijskih objava.

Rezultati su to istraživanja prof. dr. sc. Gorana Popovića, Tanje Grmuše, mag.comm., mag,croat. i  MediaNetovog istraživača Hrvoja Prpića, predstavljenih na međunarodnom znanstvenom skupu Društvo i tehnologija 2013. – 'dr. Juraj Plenković' koji se od 27. do 30. lipnja održao u hotelu Ambasador u Opatiji, obilježivši tako dva uspješna desetljeća u službi promicanja znanosti i međunarodne suradnje.

Na trodnevnoj znanstvenoj konferenciji koja je okupila 187 sudionika iz dvadeset zemalja u dvanaest tematskih cjelina raspravljalo se o društvu i međugeneracijskom dijalogu, e-obrazovanju i školi budućnosti, novim ICT tehnologijama, europskoj budućnosti, kulturi, religiji i medijima, tehnologiji i novim turističkim trendovima, komunikacijskom menadžmentu i odnosima s javnostima te o tehnologijama rješavanja društvenih problema.

Veliko zanimanje okupljenih izazvala je radionica pod nazivom ''Tajna uspjeha u izravnoj prodaji i mrežnom marketingu' pod vodstvom Dragice Korenjak, predsjednice gospodarskog interesnog udruženja osiguravajućih agencija u Sloveniji. U sklopu konferencije održana su i dva internacionalna okrugla stola 'Društvo i međugeneracijski dijalog' te ''Informacijsko društvo i obrazovanje za školu budućnosti''.

Slobodan Hadžić, osnivač i glavni savjetnik tvrtke Presscut, sudjelovao je na konferenciji  ispred uredništva časopisa Media Culture and Public Relations, čiji su  Presscut i Medianet suizdavači uz Hrvatsko komunikološko društvo i Alma Mater Europaea. 

Skup je održan pod pokroviteljstvom Primorsko-goranske županije i u organizaciji Hrvatskog komunikološkog društva (HKD), Međunarodne udruge komunikoloških društava (IFCA-e) te Alma Mater Europea – Europskog centra u Mariboru. Uz već spomenute, tvrtke MediaNet i Presscut, suorganizatori skupa bili su Fakultet za menadžment u ugostiteljstvu i turizmu Sveučilišta u Rijeci, Katedra za komunikologiju Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, tvrtka RIS d.o.o. te Visoka škola za poslovanje i upravljanje 'Baltazar Adam Krčelić' iz Zaprešića koja je održala i prezentacije svojih studijskih programa. 

© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh