Presscut i MediaNet na Danima komunikacija u Rovinju

Na konferenciji je sudjelovalo oko 1200 ljudi iz marketinških, kreativnih i PR agencija, njihovih klijenata te ostalih iz industrije, a među njima i Sandra Čapeta , Iva Stojanović i Martin Keber iz Presscuta te Željka Barišić iz MediaNeta

Sredinom svibnja u Rovinju su održani Dani komunikacija http://www.danikomunikacija.com/ na kojima su glavne teme bile suradnja s agencijama, javna komunikacija u Hrvatskoj i komunikacija Hrvatske u inozemstvu te mjerenje efikasnosti online oglašavanja. Na konferenciji je sudjelovalo oko 1.200 ljudi iz marketinških, kreativnih i PR agencija, njihovih klijenata te ostalih iz industrije a među njima i Sandra Čapeta , Iva Stojanović i Martin Keber iz Presscuta te Željka Barišić iz MediaNeta.

 

Poslušali smo predavanja Joao Wengoroviusa, bivšeg CEO-a BBDO-a iz Portugala, Ann Handley, vodeće svjetske stručnjakinje za Content management, Farisa Yakoba koji slovi za jednog od 50 najboljih kreativaca na svijetu, Judda Labarthea, člana savjetodavnog odbora kompanije Effie Worldwide te Montyja Metzgera, poduzetnika i savjetnika za ulaganja, koji je govorio o digitalnim medijima. Od ostalih poznatih govornika sudjelovali su Branislav Perić, osnivač agencije Blast Radius Paris (WPP) i stručnjak za nove medije, Klaus Hahn, suosnivač agencije Volontaire.

 

Tijekom festivala bile su podijeljene i nagrade X, Mixx, Effie i IdejaXica za koje je ukupno bilo prijavljeno 248 radova iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja.

U petak 17. svibnja proglašeni su pobjednici natjecanja IdejaX kojim se nagrađuju najkreativniji radovi realizirani u svim vrstama medija, natjecanja Mixx kojim se nagrađuju najkreativniji radovi u online oglašavanju, kao i pobjednici studentskog natječaja IdejaXica. Agencijom godine proglašena je Imago reklamna agencija koja je iza sebe ostavila prošlogodišnje pobjednike Bruketa&Žinić, a osvojili su i Grand Prix festivala za naručitelja Atlantic grupu. Tvrtka Meggle proglašena je Oglašivačem godine.

 

Večer poslije dodijeljene su Effie nagrade. Effie kod nas organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje), a prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Od 42 prijavljena rada (od strane 31 oglašivača i 48 marketinških agencija) dodijeljena je jedna zlatna, četiri srebrne i šest brončanih nagrada.

Cijelo događanje bilo je organizirano na vrhunskom nivou kako zapravo i priliči jednoj ovakvoj manifestaciji.

'Smatramo da su nam sve prezentacije itekako poslužile, te da postoji način da sve te moderne tehnike marketinga i digitalne komunikacije implementiramo u naš rad', izjavila je Sandra Čapeta, voditeljica inozemnog clippinga i prevoditeljskog servisa.

 

Napisale: Sandra Čapeta i Iva Stojanović

© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh