Oblak ključnih riječi: Najzastupljenije riječi u tekstu za kontrolu imidža branda

Iz cijelog i odabranog korpusa medijskih objava radi se oblak koji pokazuje koje su riječi bile najzastupljenije u tekstu. One riječi koje su istaknutije veće pojavljivale su se češće u tim tekstovima

Oblak ključnih riječi je nova usluga u analizi medija koja pokazuje koliko vaš brand, kampanja ili imidž komunicira s medijima. Taj alat vidimo kao nadogradnju našim analizama, rekao je Hrvoje Prpić, stariji analitičar MediaNeta najavivši kako će oblak ključnih riječi ubuduće ići uvijek uz analize. Sastoji se od riječi koje su u nekom vremenskom razdoblju pojavljuju u svim ili određenom broju medijskih objava.

Kako oblak radi?

 

 

Iz cijelog i odabranog korpusa medijskih objava radi se oblak koji pokazuje koje su riječi bile najzastupljenije u tekstu.

One riječi koje su istaknutije veće pojavljivale su se češće u tim tekstovima, manje riječi govore o njihovom manjem pojavljivanju. Osim vizualnog, Oblak ključnih riječi kombinira i bazične podatke o frekvenciji pojavnosti. Istaknute su tri najčešće pojavljivane riječi i ukupan broj riječi koje se pojavljuju u određenom korpusu tekstova.

Zašto je to bitno?

 

 

Oblak ključnih riječi pomaže utoliko što otkriva strukturu pojmova koji se pojavljuju uz neki brand klijenta, tvrtku i osobu. Ako imate informaciju koji se pojmovi koriste uz brand imate informaciju koja vam olakšava kontrolu imidža tog branda. To je način da se kontroliraju neke planirane kampanje, krizni PR.

Prpić je rekao da je to usluga namijenjena prije svega community menadžerima, PR stručnjacima, marketing menadžerima i svima onima koji komuniciraju brand.

 

© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh