'Naučite biti uspješni' – Presscut u sklopu projekta SMEPASS

03. srpnja održana je svečanost predstavljanja malih i srednjih poduzeća, koja su sudjelovala u projektu ‘SMEPASS‘, financiranom u sklopu IPA programa EU za podizanje regionalne konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva u Hrvatskoj kroz promociju i pružanje savjetodavnih usluga poduzetnicima. Presscut d.o.o. je jedna od tvrtki koja je u sklopu projekta postavila i strategiju portfelja inovativnih proizvoda s ciljem kreiranja nove tržišne vrijednosti i povećanja tržišnih udjela.

Konzultantica iz tvrtke Okomito d.o.o. i Marko Poljak,  direktor Presscuta d.o.o. održali su zajedničku prezentaciju

 

„Ulaskom u Europsku uniju bit će dobitnika i gubitnika. No uvjeren sam da su prilike veće od rizika i da će se tvrtke pripremiti na vrijeme“, izjavio je Paul Vandoren, šef delegacije Europske unije u na svečanosti zatvaranja projekta SMEPASS – Promocija i pružanje savjetodavnih usluga malim i srednjim poduzetnicima, koji su financirale Europska unija i Vlada Republike Hrvatske, a provelo ga je Ministarstvo poduzetništva i obrta.

 

„Što više poduzetnika poveća konkurentnost, gospodarstvo će se prije oporaviti i ravnopravnije uključiti na europsko tržište“, rekao je Gordan Maras, ministar poduzetništva i obrta.

 

Direktor Presscuta, Marko Poljak bio je po izboru konzultanata među 11 prezentera od 200 tvrtki koje su sudjelovale u projektu.

 

"Uloga SMEPASS projekta je bila izvrsna prilika, a naposljetku i kvalitetno iskustvo za nas. Cijenimo ideju transfera znanja između hrvatskih stručnjaka i tvrtki. Smatramo ju vrlo učinkovitom te očekujemo slične projekte u budućnosti. Posebno smo zadovoljni izborom konzultantice i odličnom suradnjom s konzultanticom iz tvrtke Okomito d.o.o. koja je nas je savjetovala u marketingu i promotivnim aktivnostima te se svojim znanjem i iskustvom izvrsno uklopila u potrebe naše tvrtke i naša očekivanja od ovog projekta" istaknuo je Poljak.

 

Kao rezultat usvojen je kontekst strateškog marketinga unutar tvrtke, postavljena je segmentacija, targetiranje i kategorizacija postojećih i potencijalnih kupaca prema definiranim kategorijama i metodologiji, te je kreiran jednogodišnji taktički marketing plan prema danim uputama i strukturi.

 

Projekt SMEPASS, trajao je 20 mjeseci, a njegova je vrijednost iznosila 2.788.240 eura. Ukupno je sudjelovalo 200 odabranih tvrtki, u suradnji sa 74 poslovna savjetnika, većinom iz Hrvatske.

© Presscut.hr

Povratak na vrh