Najistaknutiji oglasi i kampanje

U prosincu 2013. na 4 najgledanija TV kanala Novoj TV, RTL-u i HTV 1 i 2 emitirano je ukupno 24.665 oglasa, od čega na Novoj TV više od 50 posto.

 

S obzirom na broj emitiranih oglasa prvih pet oglašivača u prosincu bili su Hrvatska pošta, VIP, Lactalis, Ferrero i Tele 2

 

VIP se pojavljuje sa čak 17 različitih oglasa, Hrvatska pošta je imala samo dva različita oglasa, za EVO TV i Galaxi tab, Tele 2 se oglašavala s 5 različitih reklama (od čega 3 za Samsung Galaxy, 1 za HTC Desire i 1 čestitka za Božić i Novu godinu), Ferrero 8, a Franck 4 (za Franck čajeve, kavu, čips i asortiman).

Tri najistaknutije reklamne kampanje u prosincu po frekvenciji emitiranja bile su EVO televizija Hrvatske pošte, Dolce iskušenje Lactalisa i Franckova reklama za Čipi čips bacon i slani.

U tiskovnom oglašavanju u prosincu dominiraju kampanje telekomunikacijskih tvrtki

 

Najzastupljeniji je Tele2 sa 102 oglasa. Vrijednost njegove kampanje 'Tablet za smirenje' u hrvatskom tisku iznosi 1.937.330 Kn prema cjeniku oglasnog prostora medija.

VIP je u tisku plasirao svoju kampanju Sponzorstvo Vip Snježne kraljice i Hrvatskog skijaškog saveza'. Objavljeno je 87 oglasa, ukupne brutto vrijednosti 1.995.560 kuna.

Hrvatski telekom sa svega 39 oglasa u kampanji 'Max obitelj' zauzeo je oglasnog prostora u vrijednosti 947.000 KN.

 

Media net godišnje pohrani u svojim bazama analitičke podatke za oko 370.000 oglasa iz tiska, televizije, te internetskih i radio medija. Tijekom 2013.-te Media net je pohranio ukupno 10.629 originalnih kreativnih rješenja oglasa, od čega 5.721 TV oglas, 3.292 tiskovna, 1.255 oglasa s vanjskih površina i 361 Web oglas.

U Media net-ovim bazama pohranjeni su analitički podaci o oglasima i kreativna rješenja od 2004. godine do danas.

Podatke pripremili: Danijela Orlović i Ivan Škurina

© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh