MediaNet i Presscut predstavili šest novih proizvoda

Pred brojnim klijentima, prijateljima i predstavnicima medijskih kuća koji su do posljednjeg mjesta popunili veliku dvoranu Novinarskog doma, MediaNet je nedavno prezentirao OTS, Metricom, Oblak ključnih riječi i Mediaboard, a Presscut Max-mediji.com i Autoweb

MediaNet i Presscut predstavili su nedavno u prepunoj dvorani Novinarskog doma šest svojih noviteta na području media monitoringa, analize medijskog sadržaja, istraživanja i evaluacije medijske komunikacije.

 

 

MediaNet je prezentirao svoja četiri nova proizvoda: OTS - podaci koji su rezultat istraživanja konzumacije medija, Metricom - alat za pretragu i analizu društvenih mreža, Oblak ključnih riječi koji će u budućnosti biti sastavni dio svih naših analiza i Mediaboard - alat kojim se interaktivno mogu raditi vlastiti analitički izvještaji filtrirajući analitičke parametre koji su ponuđeni i koji se korisniku u danom trenutku čine najzanimljivijima.

 

 

Presscut je predstavio svoja dva nova proizvoda: Max-mediji.com i Autoweb koji omogućuju jednostavnu pretragu svih medijskih objava koje se nalaze u bogatim bazama Presscuta i MediaNeta, neovisno od toga na koje su teme i ključne riječi u danom trenutku klijenti pretplaćeni.

 

 

Darja Kupinič Guščić, direktorica MediaNeta, naglasila je da ove godine obilježavamo dvadesetu godišnjicu Presscuta i sedamnaestu obljetnicu MediaNeta. Veliku pozornost izazvala je njena prezentacija istraživanja o konzumaciji medija koje je pokazalo da padaju tiraže novina s ozbiljnjijim sadržajem, ali i gledanost televizije.

 

 

Jasmina Garaj Golubiček, predsjednica Uprave Presscuta, podsjetila je na 1989. godinu kada je Presscut pokrenut kao prva konkurencija tadašnjem Tanjugu „kada smo tadašnjim prvim PR-ovcima slali izvješća faksom, a već od sredine 90-tih počeli smo razvijati tehnologiju koja je rezultirala i ovime što ćemo vam danas prikazati“.

 

 

„Da vam pričam o nekim lijepim trenucima koje smo doživjeli zajedno s vama… O tome kako smo bili ponosni kada je naš arhivski clipping komplet za pokojnog Dražena Petrovića završio u Hall of fameu ili kada smo otkrili da je Karlovačka pivovara starija nekoliko godina od onog što su oni imali na svom grbu, pa su promijenili grb.“

 

 

„Svo ovo vrijeme vi ste svakodnevno pred nas postavljali ogromne zahtjeve, moguće i nemoguće misije i tako inicirali naš razvoj. Sve ove godine vi ste se zajedno s nama borili i danas se borite da objasnite svojim nadređenima čemu služe ove usluge i koliko su vam one potrebne u vašem radu“, rekla je Garaj Golubiček.

 

 

„Ponosni na našu tradiciju i sve što smo postigli. Hvala vam na naših prvih 20 godina!“, naglasila je direktorica Presscuta.

 

 

Kako je pokazala anketa nakon prezentacije, Presscutovi i Medianetovi klijenti pohvalili su nove alate media monitoringa, analize medijskog sadržaja, istraživanja i evaluacije medijske komunikacije.

 

Napisao: Zlatko Herljević

 

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Foto: Zlatko Herljević/Presscut

© Presscut.hr 2010. – Web by dizzy.hr

Povratak na vrh