Customer support

What is important? To do the job the best you can. Only then you know you did a good job. Halfway solutions and unpredicted circumstances you might have avoided, but did not think of them, as well as the things you have not checked and you could have, come back to you like a boomerang. That is why there is no other solution but to roll up your sleeves and work hard and with dedication. That is the only way to avoid juggling with boomerangs, and if some come your way, you readily receive them because you are not a machine, but only human.

Svakodnevno gradimo odnose

I to je ono u čemu se trudimo, svakoga dana iznova i što nam nije teško, jer valjda je to nešto što čovjek u sebi ima ili nema, a da bi bili tim i da bi se mogli nositi sa svim izazovima koji nam prolijeću kroz radno vrijeme, a ponekad i izvan njega, gradimo odnose – sa sobom, među sobom i s korisnicima. Sa sobom svakom na vlastitu volju, među sobom pravo je bogatstvo imati prijatelje za kolege, kao što se dogodilo nama, a s korisnicima je ono što nas veseli, nagrađuje, zamisli, iznenadi, ne bude nam po volji pa ponekada i naljuti.

 

Zajednički radimo dobar posao

Jer visoke kriterije, osim spram sebe i kolega, imamo i spram klijenata. Kada su klijenti precizni i znaju što ih zanima, isto kao i kada nisu sigurni što bi i na koji način raskrčili iz gomile medijskog sadržaja, možemo zajednički odraditi dobar posao. I to sasvim jednostavno – dobrom komunikacijom. Nekako se podrazumijeva da svi volim komunicirati i znamo kako. U praksi, uglavnom, uistinu i je tako.

 

Spremno prihvaćamo izazove

I kada i napravimo neki kiks, s ove ili one strane, uvijek postoji prilika ispraviti, promijeniti, drugi put napraviti bolje i to je ono zbog čega nam posao nikada nije rutina ili tek puko odrađivanje. I zbog toga nam je, i nakon toliko godina rada u Presscutu, još uvijek zanimljivo doći na posao i dočekivati naše korisnike. U lijepoj riječi ili prijekoru, ah, takav je to brak!

S nekima smo se i sprijateljili tijekom godina suradnje, neke još, na žalost, nismo niti upoznali. Čvrsto vjerujemo kako svaki odnos treba strpljivo graditi i kako je svaki klijent jednako vrijedan. Javite nam se s upitom ili sugestijom, rado ćemo odgovoriti na sve vaše zahtjeve.

 

Tu smo i dalje za vas,

Tajana Halužan,

voditeljica Odjela za odnose s korisnicima

© Presscut.hr

Back to top